ШАНОВНІ СУБ’ЄКТИ ДЕКЛАРУВАННЯ!

01 січня 2025 року розпочався черговий етап електронного декларування.
   З метою виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції» особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, необхідно подати щорічні електронні декларації за 2024 рік з 01 січня 2025 року до 00 годин 00 хвилин 01 квітня 2025 року.
ДЛЯ УСПІШНОЇ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ РЕКОМЕНДУЄМО
перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр). Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий кваліфікований електронний підпис (далі – ЕЦП);
перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром. 3 Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів, в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним натисканням лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий;
у разі одночасної зміни Вашого ЕЦП і адреси електронної поштової скриньки Вам необхідно звернутися до служби технічної підтримки НАЗК за адресою: support@nazk.gov.ua, у листі зазначити суть питання, вказати Ваші ПІБ і реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН);
скористатися спеціальною функцією в Реєстрі декларацій «Дані для декларації».

    Щоб зробити процес декларування зручнішим, Національне агентство з питань запобігання корупції підготувало оновлені роз’яснення, в яких враховані останні зміни в законодавстві та коментарі декларантів із минулих кампаній.
   Ознайомитись із детальними роз’ясненнями можна на сайті НАЗК у розділі «База знань» за посиланням
https:wiki.nazk.gov.ua